پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119415
تنفس مصنوعي مهدي هاشمي به فتنه/تحريک فتنه‌گران توسط آقازاده معروف
تاریخ انتشار : 1393/08/11 11:16:15
نمایش : 1657
معرفت عاشورا حکم مي کند تا مسئولان دلسوز نظام اسلامي در ايام محرم نسبت به پاسخگويي سال ها ظلم وستم به پيروان و عاشقان حضرت امام حسين بن علي (ع) که در فتنه 88 ظهور جديدي داشته اقدام نمايند و کساني را که نقش عمده اي در برپايي اين فتنه داشتند به صورت علني محاکمه و به جزاي خود برسند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از دانا، مهدي هاشمي رفسنجاني در صفحه فيسبوک خود تصويري از تمثال دست مبارک حضرت ابوالفضل العباس (ع) و سخن معروف امام حسين (ع) مبني بر اينکه "اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد" منتشر کرد.

در اين عکس يک پارچه سبز به يکي از انگشتان بسته شده است که ياد اغتشاشات فتنه گران جنبش سبز در عاشوراي ۸۸ را به ذهن مي رساند!

شايد آقاي هاشمي يادش رفته باشد ولي ما هنوز يادمان نرفته که فتنه گران سبز ۸۸ در عاشوراي آن سال به "هتک حرمت مراسم عزاداري حضرت سيدالشهدا(ع) با ظواهري غيراسلامي و سوت و کف زدن در ميان جمعيت، مقابله شديد مردم حاضر در دسته جات سوگواري با رفتارهاي ساختارشکنانه و آشوب طلبانه و فحاشي با الفاظ رکيک به مردم عزادار پرداختند.

هنوز يادمان نرفته که در عاشوراي ۸۸ گروهي از اغتشاشگران و فتنه گران با مشاهده برگزاري نماز ظهر عاشورا در هيئت "رهپويان آل طاها" در ميدان جمهوري اسلامي به سمت عزاداران اين هيئت هجوم آورده و به سمت آنها سنگ‌ پرتاب کردند، به گونه‌اي که تعدادي از نمازگزاران را نيز مورد ضرب و شتم قرار داده و امام جماعت اين هيئت را نيز مجروح کردند.

يادمان نرود که محرم درس سازش و مذاکره نمي دهد و اگر امام حسين (ع) بارها و بارها با دشمن گفتگو کرد، هدفي جز هدايت انسان هاي فريب خورده و نادان نداشت و تلاش مي کرد تا انسان ها را از پرتگاه سقوط به بهشت جاويدان نائل گرداند و امروزه شاهد هستيم کساني که از تعاليم روح بخش امام حسين(ع) درس آموخته اند، در دنيا عزيز و پيروزند.

امروز پس از ۱۴۰۰ سال هنوز هم هستند که در بزنگاه حساس، پشت ولي فقيه زمان خود را خالي مي کنند اما دست از شعار ها و شعائر اسلامي حداقل به ظاهر برنمي دارند!

معرفت عاشورا حکم مي کند تا مسئولان دلسوز نظام اسلامي در ايام محرم نسبت به پاسخگويي سال ها ظلم وستم به پيروان و عاشقان حضرت امام حسين بن علي (ع) که در فتنه ۸۸ ظهور جديدي داشته اقدام نمايند و کساني را که نقش عمده اي در برپايي اين فتنه داشتند به صورت علني محاکمه و به جزاي خود برسند.

اين حق مردم است که از مسئولان بخواهند برخورد با حاميان فتنه را به خاطر خيانت ها، اتهام زني ها، آشوب طلبي ها، تحريک احساسات مردم، خسارات ميلياردي و متوقف کردن رشد سريع و جهش گونه اقتصادي سياسي و علمي کشور در پنج سال گذشته مورد محاکمه و مجازات درخور قرار دهند، نه آنکه در ويلاها و گردشگري هاي کشور گذران عمر کنند و خود را طلبکار ملت هم بدانند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html